U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om volledig het forum te kunnen bekijken.

Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welcome
01-10-2019, 09:30 AM
Bericht: #1
Welcome
Nieuwe leden hier aanmelden
Hallo,
Welkom bij BERS, zodra je registratie goedgekeurd is kan je op het forum over GPRO.
Wij verwachten van onze leden dat ze iedere race die ze deelnemen iets posten op het forum.
Na 5 opeenvolgende races afwezigheid zonder het opgeven van een reden zal je uit het team gezet kunnen worden.
Voor de rest veel plezier en laten we samen er iets van maken
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-10-2019, 12:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-10-2019 om 01:39 PM door Dieter Nix.)
Bericht: #2
RE: Welcome
Hallo,

ik ben Dieter. Ik woon in het regio luik, in Eupen. Ben normaal gezien franstalig (of duits talig). Ik spel op gpro sinds het begin van het seizoen. Ik ben in rookie100.

ik hoop snel races te winnen en aan het einde van de seizoen gepromoveerd te worden.

Groeten

Dieter
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-10-2019, 10:46 PM
Bericht: #3
RE: Welcome
Hoi,
Ik ben bart uit Arendonk, ben aan mijn 4de seizoen gpro bezig. Vorig jaar gepromoveerd naar amateur.
Net race gekeken, slechte bandenstrategie kost me minstens 5 plaatsen. 19de gestart, 20ste aangekomen
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-10-2019, 12:02 AM
Bericht: #4
RE: Welcome
Hi,

Ik ben Tom, ben nu in mijn 4e seizoen bezig . door een car part dat kapot ging tijdens de race ben ik 12e geworden.. sta momenteel 10e met 11 punten.
Reageren op dit bericht
03-10-2019, 12:03 AM
Bericht: #5
RE: Welcome
Sorry was niet aangemeld.. ik ben Gast kakske" style="vertical-align: middle;" border="0" alt="Tongue" title="Tongue" />
Reageren op dit bericht
03-10-2019, 01:21 AM
Bericht: #6
RE: Welcome
Hallo allemaal, Ik ben Giordano, 23 jaar uit Limburg. Ik heb al enkele seizoenen achter de rug in amateur en na een pauze terug begonnen. Mijn doel is om de titel te pakken in rookie dit seizoen.
Laatste race op de finishlijn 2e geworden met 0,167s achter kakske" style="vertical-align: middle;" border="0" alt="Sad" title="Sad" />
Reageren op dit bericht
08-10-2019, 01:42 PM
Bericht: #7
RE: Welcome
Ik vind dat we een leuke groep hebben. Bovendien zullen we samen vooruitgaan in het spel omdat we iedereen in rookie zijn (of een in amateur).

Dus welkom bij iedereen
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-10-2019, 01:56 PM
Bericht: #8
RE: Welcome
Goeiemiddag allemaal

Ik ben nick. Ik heb vroeger nog in BERS gezeten maar heb dit een hele lange tijd niet meer gespeeld. Nu terug 1 seizoentje bezig en de draad terug opgepikt.
Momenteel nog een beetje terug alles gewend worden en volgend jaar met goeie driver proberen te promoveren naar amateur. Mits goede uitslagen zou het dit seizoen al lukken maar daar heb ik nog geen zin in.
Reageren op dit bericht
02-12-2019, 07:34 PM
Bericht: #9
RE: Welcome
Halo, ik ben Eric van Brussel (frans talig), ik ben nu in mijn 2de seizoen en ben in rookie -144
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-12-2019, 02:00 PM
Bericht: #10
RE: Welcome
Soit le bienvenu chez nous Eric... Tu peux t'exprimer en français si tu préfères...

N'hésites pas a fouiller dans le forum ou a me contacter par MP si tu as des questions qui t'aideront a avancer sur le jeu
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


[-]
Snel reactie plaatsen
Bericht
Typ hier uw reactie op deze discussie.


Afbeeldingsverificatie
Afbeeldingsverificatie
(niet-hoofdlettergevoelig)
Voer in het tekstvak hieronder de tekens in die op de afbeelding links te zien zijn. Dit proces wordt gebruikt om automatische plaatsing van berichten door computerscripts te voorkomen.

Ga naar locatie:

Contact opnemenFreebb.beNaar bovenNaar inhoudMobile VersionRSS-syndicatie